Video afspelen

Draagvlak voor groei

Potentie als succesfactor

Mensen reiken vaak naar middelen dat ze niet het gewenste resultaat geeft voor hun bedrijf. Dat komt omdat deze middelen gevolgbestrijding zijn. Als een bal die je onder water probeert te drukken. Succesvol zijn, komt van binnenuit. Vanuit de kern.. En om dat vrij spel te geven, in flow te brengen, zul je wat aspecten anders moeten gaan doen (oorzaak). Ik leer je (naar jezelf en je bedrijf) anders te kijken, anders te denken en te doen.

Oud patroon

We leven hedendaags in Nederland nog vanuit een oud patroon. Doorgegeven door onze voorouders omdat zij barre tijden hebben gekend. Ze wilden graag dat jij in veiligheid en zekerheid zou opgroeien. Ze stimuleerden je om je studie af te maken, een goede baan te vinden, veel geld weg te zetten op je spaarrekening, een huis te kopen en een baan te hebben waar je de rest van je leven blijft. 

Begrijpelijk. De oorlog heeft hun emotie uitgeschakeld en het overlevingsbrein op actief gesteld. Ondanks dat nu de tijden anders zijn, leven veel mensen nog steeds in overlevings-stand.

Nieuwe mindset

Je bent een gevoelsmens. Zintuigelijk. Zoals een kind de wereld verkennen en door ervaring (te doen) erachter te komen of iets goed voelt of niet. Dit leren we af doordat we het patroon overnemen van onze ouders en prestatiegedreven door het leven gaan.

Doen is wat anders dan denken. Vanuit overleving denk je in tekorten, het minimale wat nodig is. Vanuit leven voel je, is dat je kompas en is alles in overvloed aanwezig. Overvloed behaal je door je gedrag te veranderen wat voortkomt uit je mindset. Improve your life – change your mindset. Zowel persoonlijk als zakelijk!

Business coaching

Wat doe ik?

coaching

Door mijn ervaring in proces en verander management, life & business coaching, opleidingen in marketing & communicatie en jarenlange ervaring in de commerciele Supply Chain, weet ik wat er nodig is om:
– sterk en zelfverzekerd over te komen
– jouw klanten het gevoel te geven gehoord te worden en bij jou terecht te kunnen
– en om ze te inspireren en enthousiasmeren omdat jij de beste bent in jouw vak gebied

Mensen passeren 3 fases: kennen – leuk vinden – vertrouwen. En om dat laatste gaat het. 

“Ik coach mensen naar een nieuw niveau door anders te leren kijken naar hun eigen rol in het leven en bedrijf.”

Ik geloof namelijk dat succes van binnenuit komt en daar zit je authenticiteit. Ondernemersschap is eigenlijk niets meer dan een bedrijfsuitvergroting van jezelf. Je zult je dus bewust moeten worden wat je meeneemt je bedrijf in qua mindset, energie en daadkracht.

Hoe werk ik?

specialiteit

Om een goede basis te creëren, om van daaruit groei te stimuleren, heb je een aantal dingen nodig, namelijk:

  1. Een goed en duidelijk beeld van jezelf
  2. Een verhaal dat bij jou past en op jouw werk aansluit
  3. Woorden die jouw authenticiteit matchen om flow te creëren
  4. Kleuren die bij jou en je bedrijf passen
  5. Een website, visitekaartje of andere reclame artributen die jou representeren

“Je bent je bedrijf. Alles wat je deelt, heeft jouw energie.”

Het gaat dus om hoe jij in het leven staat, jouw basis, en hoe je dit naar buiten brengt. Wees gerust, je hebt alles al. De magie zit van binnen. 

waarom doe ik wat ik doe?

missie

“Mijn missie is: het bewustzijn te verhogen om met een andere mindset nieuwe mogelijkheden binnen handbereik te brengen wat leid tot een succesvol leven.”

Door mensen bewust te maken van hun eigen kracht en de reikwijdte hiervan geeft dit een boost aan hun bedrijf. En dat zien de klanten vervolgens ook.

Doordat ik goed aanvoel hoe mensen in het leven staan, wat ze voelen en voornamelijk wat ze tegenhouden, kan ik aangeven waar de oplossing in zit. Dat kan zijn één van de 5 punten hierboven genoemd of misschien wel allemaal. Match het echt met jouw authenticiteit en wat je wilt laten zien?

Weet je niet hoe je antwoord moet geven om de 5 punten maar kan je bedrijf wel een boost gebruiken, vraag dan vrijblijvend een gesprek aan. 

Wat zeggen anderen

recensies

+ Bijzonder mens met krachtige boodschap
+ Goudeerlijk en open voor feedback
+ Heeft het altijd goed ondanks de geringe informatie
+ Sensitief
+ Verbetering en coaching in de genen
+ Resultaatgericht en goede analytische vaardigheden
+ Werkt nauw samen, teamplayer 
+ Laat zichzelf zien en horen
+ Gaat uitdagingen aan
+ Laser ogen, je kan niets verbergen maar daarmee ontdoet ze je van alle onzin
+ In moeilijkheden ziet zij (nog steeds) mogelijkheden
+ Positief persoon en makkelijk in omgang
+ Is in balans en sociaal
+ Wijs kind
+ Zeer creatief en kleurt graag buiten de lijntjes
+ Excentriek, vrije geest

projecten/opdrachten
coach trajecten
eenmalige sessies

Wie ben ik?

Over Stephanie

Ik ben 34 jaar en kom uit Wierden en woon inmiddels in Zwolle. Na MBO Marketing & Communicatie en HBO Commerciële Economie – Communicatie, ben ik in de Logistiek beland.

Eerst Grolsch, toen Abbott en vervolgens AbbVie waar ik samen in totaal 8 jaar heb gewerkt voordat ik besloot om mijn kennis als ZZPer door te geven. Vooral bij AbbVie heb ik veel geleerd, omdat het een nieuw bedrijf was. Naast mijn core job had ik 5 extra verantwoordelijkheden en deed ik veel internationale projecten waar ik er voor 4 een award heb ontvangen, inclusief een Presidential Award dat ik op mocht halen in Chicago. Ik stuur je graag mijn volledige CV toe op aanvraag

Ik paste niet langer in een hokje, zag veel meer dan managers konden begrijpen en was vaak al 10 stappen vooruit op mijn collega’s. Dit heb ik vooral gemerkt met de technische projecten en innovatieve ideeën. Ik wist het precies uit te leggen en zodoende is al menig idee ten uitvoere gebracht. 

In mijn vrije tijd ga ik graag netwerken, cursussen doen en trainingen volgen, reizen – het liefst de natuur in – wandelen in het bos of waar veel water is, naar wijn- & bierproeverijen en ben ontzettend gek op muziek in de vorm van festivals & concerten.